se där,

grattis nathalie, hoppas du får en bra dag, puss

skön dag idag. åkte upp på skolan strax efter halv åtta och gjorde sällskap med carroy till en fantastisk frukost. välkommen tillbaka in i mitt liv underbara oboy! haha, därefter två timmar matte och sedan en rask promenad hem. snodde ihop och kladdkaka och städade hela övervåningen, igen .. puss på tvångstankar
såg nyaste oth i väntan på fader. vid dennes hemkomst åt jag lite lunch och sedan for vi ner på dompan och handlade det sista inför kvällen och så, ska väl tids nog börja fixa lite, men tror jag ska skämma bort mig med lite uglybetty först tihi,

och ikväll har jag bjudit hem brudarna för dem to put all of their attention on me, hahah. nejmen vi ska käka middag, sjunga falskt och bara ha det mysigt. surra massa! övertygad om att det kommer bli perfect. skönt med ladies company a whole evening, och imorn blir det säkert ännu bättre med S. känns bra, kommer bli en perfekt helg att fylla år på


xoxo
mallangrrl

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0