so tell me,

what have we done?


jadu, första skolveckan avklarad, känns nästan overkligt haha, tiden har gått fortfort, och inte klagar jag för det inte. har haft en riktigt trevlig vecka faktiskt, det är ju klart att det är trevligt att träffa folk igen, absolut. kändes skönt att vic var hela dan på skolan idag också, även fast jag bara hade två lektioner. hann surra en del och så, känns mkt trevligt med den arma sjuklingen i omgivningen.


tog bussen till S efter skolan, somnade i sängen där medan han, conny och jimmy fixade ute i garaget, hEhE, det är ju alltför jobbigt att kliva upp tidigt på mornarna (k). så antar jag att Lonelygirl kommer senare, men henne kan man då aldrig lita på. räknas bara om hon har med sig spongebobkakan min, då är hon välkommen. hoppas bara hon kommer ihåg den, man har ju lirrom lärt sig att inte ha för höga förväntningar på den damen inte.


uppdaterar la något .. sen .. eller om .. några dagar!
xoxo

mallangrrl

opinions
Postat av: vic.,!

xoxo, yeah tjejen börjar lära sig ;)
mys med dej = jämt (Y)

2008-01-11 @ 19:53:26
URL: http://vcta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0