volley!

jiam, sista delen av trippelbollen idag. allt gick enligt planerna och strax före tio var vi ute ur leken med ett relativt bra spel i bagaget ändå. härligt! liftade med dalle och jonas hem runt halv elva och började städa, dammsög hela övervåningen. tillochmed mitt rum så nu behöver jag bara dra av det lite snabbt imorn innan jag torkar golvet, härligt. insåg idag att nu har mitt tvångs när det gäller städning gått för långt när jag kom på mig själv med att ligga på knäna på badrumsgolvet och dammsuga med den där lilla borsten, hugahuga haha!


ska snart göra mig klar och göra mig någon mat innan jag tar bussen till S, känns så skönt. har ju ändå inte träffats sen i söndags och det är en jävla lång tid vill jag lova haha,

och imorgon fyller nathalie år! och jag på lördag, puss på det.


xoxo
mallangrrl

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0