whenever you're away

visste du att hungerskänslor egentligen kan betyda att du är i behov av sex?


isch, gick upp på skolan idag vid tjugo i tolv. skulle möta elin och gå och käka. för att ungefär en gång om året serverar dom chicken nuggets i skolans matsal och den dagen får man fan inte missa! satt och pluggade lite matte medan de andra hade historia. därefter två timmar fysik och den tar ju somvanligt aldrig slut. macke kom iaf och hämtade mig runt fyra så slapp ju åtminstone gå hem. och imorn ska vi, jag elin och johanna redovisa våran biologiuppgift (som vi gjorde klar och dom redovisade för flera veckor sedan) för alla små nior som ska kika på nv imorn. därefter ska vi gå rundtur med dom, jävlar vad dom ska plågas, puss på elak naturare!


och ännu mer isch, om ungefär 1h och 35 min börjar träningen, ursäkta måste ta en paus och kväva kväljningarna, först intervaller och fys typ, förlåt återigen maten kommer upp och tårarna börjar snart rinna, sedan en timmes träning dirr på det. kul liv, har jag förresten sagt att jag nästan sitter och grinar nu? och att jag började gruva mig inför det här redan igår? inte för att det är jobbigt, utan för att det är pisstråkigt, och att jag hellre ligger hemma på golvet och stirrar upp i taket än att träna, deni.


palla,

opinions
Postat av: victoria

jamen vännen varför slutar du inte då? :O

2008-01-23 @ 15:37:19
URL: http://vcta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0