allt på en och samma gång

helg igen, och så efterlängtad den har varit .. till veckan gör jag mina sista dagar, sedan är det mittnorden för hela slanten, jag som tog uppehåll i vintras, jo jag tackar jag. gjorde första träningen igår på flera månader. gick förvånansvärt bra ändå. konditionen är ju inte överhuvudtaget där den borde vara, men förutom det. kände av knät redan innan träningen och klev ur gängorna under, men det är bara bagateller, snart är det över igen.

annars prisar jag detta underbara väder. eftersom vi jobbade över till strax efter sex i torsdags, fick vi vara lediga i fredags och det ledde i sin tur till att jag väckte simon vid tio så vi kunde fara till oxviken och bada. svinkallt i vattnet, brända armar osv, men annars, härligt! upp tidigt idag igen och till bandsjön, lite varmare i vattnet, trevligt sällskap då emil, nicklas och jojja kom. men brända armar och ben eeeeeh ... så blir det då man står i fiskfabriken hela dagarna.

och som det ser ut så blir det winnerbäck med victoria efter mittnorden, åh så härligt! kan bli skönt nu när det har varit mycket, struligt och tungt.


och så kom världens bästa moster upp från stockholm igår, det kanske blir bra till slut ändå ..

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0