back again

jahaaaaaaa, då var jag hemma igen, efter en OTROLIGT slitsam vecka. drog ut på kombinerad promenad/springning med jennie nästan dirr då jag anlänt till timrå. riktigt skönt faktiskt, men det känns i stelbenen nu. det tar sannerligen på kroppen att stå rätt upp och ner 7 timmar om dagen fem dagar i veckan. och ryggen .. tur att jag vann en massagedelux special edition av jennie iallafall, ska ta och utnyttja den imorn!

i vilket fall var det en från sundsvallan hos oss i måndags och gjorde ett reportage. riktigt flådigt, tycker ni inte. där står vi i våra inälvsklädda förkläden och röda kepsar med fisk upp till armbågarna (lätt överdrift). i vilket fall som helst klarade jag mig undan fotografi, fantastiskt.

gud va jag ska vila i helgen men först och främst tror jag att jag ska ta och offra mig på en middag, det börjar bli dags tror jag .... hehe

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0