dag ett

avklarad!


började 9.40 imorse med match mot bonsjöhöjden, vilken vi klev ur med 4-1 i vinst. och jag, som spelat back since .. forever, fick gå in på forwarden och frälsa med ett mål, hahahha urlöjligt! därefter var det match mot matfors, och 5-0. tack för den. morgondagen ser tuff ut med tre matcher, bla mot team huddik och sdff. blir nog lite tuffare än idag. skönt med värme men idag har det varit tufft med den ni. och mycket tufft blev det också

det jobbiga är att jag inte har någon som helst kondition HEHE, dödsbädden är nära, jag ringer, ok?



och idag fick jag klartecken från min gode vän vickizzzz som fixat biljetter till winnerbäck, så på söndag blir det hejdlöst roande, fyfan va det ska bli härligt !!!

opinions
Postat av: Sandra

Vilken söt blogg du hade :) Det var skit fint med bilderna till höger :)

2008-07-31 @ 23:12:58
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0