downhill

mamma, jag är färdig !!!!


äntligen, nu är mina nästan sex veckor av tärande sommarjobb äntligen över. fick ta ledigt torsdag och fredag för att kunna lira cupen i helgen, men det var så fruktansvärt värt det! detta innebar nu att jag främst fick slänga de kläder jag längtat i nästan sex veckor på att få slänga, jag kommer slippa att kliva upp klockan sex på morgonen och strax innan sju mötas av den vidrigaste lukten, jag slipper få en fruktansvärd värk i ryggen, jag behöver inte bli blind pga lake i ögonen och framförallt, jag behöver aldrig mer packa fisk!!!


säger hon och året efter är hon där igen, helvete!


tillbaka till reality, imorgon börjar mittnordencupen, och jag ska av någon fortfarande lätt mystisk orsak vara med. för att poängtera att det är märkligt, "tog jag uppehåll" för ett tag sedan. närmare bestämt någon gång i mars kanske. helt övertygad att det kommer bli otroligt roligt dock, även om jag troligtvis kommer att avlida en kvick men ytterst smärtfri död då jag inte längre kan andas pga syrebrist pga dålig kondition. vore väl inte sådär fruktansvärt otänkbart, helt ärligt.

förutom det så ser helgen riktigt fin ut, om jag hinner blir det poolparty!! med det efterlängtade gänget, och på söndag blir det förhoppningsvis winnerbäck med vickaNNN.

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0