jobb

jag kommer se ut som en strömming, lukta som en strömming och röra mig som en strömming .. det är fisk överallt, jag ser dom, jag drömmer om dem, och lukten förföljer mig!! livet går under,

i fredags blev det fel på maskinen så efter ca 30 minuters arbete inledde vi en va 40 minuters väntan (tiden?) och därefter följde beskedet; fel på maskinen. hallelujah (stavning?) fredagen är räddad, hem och sova en stund och sedan må bra, hela dagen! fick fyra timmars kompensation för att inte göra någonting, inte helt fel det heller. nackdelen är dock att vi kommer jobba ännu längre .. jag hatar strömming


och idag var jag på birsta med simon. strosade runt en stund, köpte badtrosor och ett halsband. därefter blev det donken där vi tröck varsin big mac m plusmeny, allt för glasen. och eftersom veckans färg var rosa var jag överlycklig, och fick ett blått glas ....... satte sig fint i gomagen detdär .. hugahuga

nu sitter jag endast här och inväntar mailet som ska berätta huruvida jag ska vara lycklig imorgon eller inte. det är så att det blev något ordentligt fel där nya saker måste införskaffas och de var inte säkra på om det skulle hinna göras, och ett mail står förhoppningsvis på inkommande inom snar framtid, har ju förfani nte hela kvällen på mig .... jag vill absolut inte jobba imorn, fyfan. men å andra sidan, jobbar vi inte imorn, så är det bara ännu en dag in i augusti som ska göras, grina!!!!


ni förstår inte, det här är det värsta jag gjort i mitt liv, oskars surströmming, FYFAN. trevliga människor absolut, men vilket värdelöst jobb. fysatan


mvh strömmingen

opinions
Postat av: jessica.

nawi, lillströmmingen:D hehehe-he!

2008-07-14 @ 07:40:29
URL: http://jessicafroberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0