perfect

måste bara uppdatera er om att jag har bott i stugan under hela tiden jag jobbat därav mycket slöhet OCH SÅ VIDARE. men nu är det iallfall hemflytt som gäller. carro har också bott i sin stuga, bara någon kilometer från min. varje dag åker hon sin moped till och från sin häst som står ute i söråker. caroline är den där slöa som ofta kör på empty, och ofta kommer hon väldigt långt.


men idag när jag och simon var påväg hem, möttes vi av en uppskakande syn. där kom hon med sin moped. uppskakande, nej inte riktigt va, tänker ni. men då ska jag tala om att hon drog den. för att hon fått soppatorsk, och skam den som ger sig. här kommer hon dragandes på aset, då hon fått stopp vid märrgård, och för er som känner till söråker/tynderö kan ni kanske göra kopplingen.

från min stuga till söråker är det lite drygt 1,1 mil. till carros stuga är det väl kanske 1,2 - 1,3 eller något, till hästen och allt. och hon drog alltså sin moped i säkert 8 km, hahahah hon är galen, den där caroline.


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0