time go by so very slowly

klockan är endast 08:04 och jag har varit vaken i sådär en halvtimme .. känns helt meningslöst att försöka somna om igen. i vilket fall som helst kommer väl telefonerna sätta igång att ringa alldeles strax.

det är fortfarande helt overkligt, och det går inte riktigt att sätta fingret på känslorna och tankarna just nu. men idag antar jag att vi får veta hur det blr och så, vad vi har framför oss. jag hoppas att det har gått bra, jag gör verkligen det. mest för hennes skull, hon bryter ihop annars.

vi åker upp till umeå om några timmar, hoppas jag iallfall för jag orkar sannerligen inte åka än. och därifrån är det bara framtiden som gäller hoppas jag, och det kommer bli en lång väg.


ge inte upp,

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0