who will fall

hur mycket är det meningen att en människa ska kunna klara av?


jag förstod först inte. sedan gick det upp ett ljus, och jag pressade fram de skrämmande orden, därefter blev det mörkt, magen vände sig och jag blev fruktansvärt yr. sedan kom paniken, och rösten skar sig mellan tårarna. helt plötsligt blev jag arg, så fruktansvärt arg, och skrek rätt ut i ingenting.

nu vet jag inte riktigt hur det känns. det är overkligt, det är sådant som händer andra, eller på film. vad var det egentligen som hände? det enda som cirkulerar i huvudet är, vad händer sedan? hur kommer det gå, vad kommer de säga? jag tror inte ens att jag riktigt har förstått än vad det handlar om, men jag upprepar det för mig själv om och om igen, och det är så konstigt, det händer ju inte en själv.


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0