gone

vilken inspiration jag besitter, det är helt sjukt!

det  är så satans varmt och fuktigt överallt, fyfan sitter och vrider mig i stolen av värmeslag, true story.

efter en hel veckans av enbart slöande, mestadels framför tvn, i soffan eller sängen, så börjar det dra ihop sig för arbete. därav packar jag nu massor med saker för att åka ut till stugan, där jag kommer vara så gott som okontaktbar, skönt. HEHE, kommer väl kanske hem en sväng nån helg eller så, och så är det ju gatufesten snart också då, det kommer ju bli kanon säkerligen.

på midsommar, medan andra söp ner sig och lekte lekar, lagade jag mat tillsammans med min man. och så har helgen fortskridigt, inget avancerat, bara skönt. så nu är frågan, när flyttar vi ihop? nu när vi har testat på sambolivet utan föräldrar. hehe ..


nåja, hej så länge då. det tar välan sin tid innan vi hörs igen, så puss så länge

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0