gudselov

jag är så effektiv. hugaligen

och gammal .. när jag dammsugat färdigt och böjde mig ner för att dra ur sladden ur uttaget, darrade min kropp (främst ryggen) av utmattning. jag kommer vara färdig innan jag har hunnit fylla tjugo, satan.


och när jag dammsög kom jag att tänka på dendär hanapee. hon som aldrig gör en besviken. det tycks liksom aldrig ta slut, överraskningar efter överraskningar. i nästan varje inlägg har hon något fantastiskt för sig, och en annan sitter och skrattar högt för sig själv som ett annat mongo.

och mitt i mina funderingar så slog det mig att jag tror vi är rätt lika hon och jag. ja förstås, vem vill inte jämföra sig själv med en störtskön människa, men hennes sätt att skriva, hur hon verkar vara som person, ahahha. jag önskar att folk kunde uppfatta mig som jag uppfattar henne.

och jag känner ett sting av avund varje gång någon har kommenterat att dom såg henne på stan etc. JAG VILL OCKSÅ SE HANAPEE PÅ STAN. då skulle jag gå fram och klia henne under hakan eller så för att se om hon kurrar sådär som hon brukar förklara att hon gör, bara för att se om min vision av henne sittandes kurrande framför datorn är lika roande i verkliga livet.

nåja .. nu har jag dragit stämpeln creepy stalker över mig och det känns lite oroväckande ..... så mycket tycker jag inte om hennes blogg .. hon är bara en i mängden! kanske .. inte .. bloggvärlden skulle få bra av några fler pajaser, och färre modebloggare.



och imorgon efter fysikprovet bär det iväg söderut till öarnas stad. och vi ska bo elva pers i eva & peters lägenhet. kommer väl sluta med att en annan får sova på balkongen, yngst drar tamefan alltid den kortaste jävla stickan (eller om det är den längsta, iallafall den med sämst utdelning) och tvillingarna gaddar alltid ihop sig, trots att dom närmar sig 30 .. eller 25 .. svin




fr vänster; svin 1 & 2 ... he-he

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0