rainman

oh, idag är jag ledig och det är sååå skönt. ska snart åka in till stan och hälsa på jennie på salongen en sväng och så. fick sova ut imorse också, hur skönt som helst efter att ha sovit halvdåligt hela helgen.

och medan jag strosar runt i stan eller vad jag nu kommer göra sedan, kommer den lite dummare delen av min klass sitta och skriva fysikprov. inte för att kränka någon eller så, men istället för att göra det i torsdags som rebelliska jag, upproriska vic, elin mf. så väljer dom hellre att göra det idag, sista veckan. istället för att vara lediga och slöa idag. menmen, smaken är som baken och alla val är olika.

igår var bara en jätteslö dag. hade gympa, och under matten passade jag och elin på att städa ur skåpen. fyfan vilken bedrift! nu hittar man, och det ser fint ut. slängde så jävla mycket papper och sånt. riktigt skönt. gick på svenskan och hade en liten vernisage eller vad man ska kalla det, så vi fick chirre, salta pinnar och saft. inte helt fel hehe, gjorde klar uppgiften och lämnade in den och så, sen bar det av hemåt. simon kom förbi eftersom han hade glömt sin plånkis här sen i söndags så vi la oss i sängen och mös en stund men somnade och sov väl i sisådär två timmar, satt inte fel det heller. kikade på tv och sånt innan vi drog ner på kebabben och käkade,

och holland smekte italien igår med 3-0, vilken jävla öppningsmatch italy, pinsamt HEHE .. vilken lycka

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0