rise to the occasion

i can not believe what you are doing to yourself ..


sitter här med min älskade nu, efter en hel vecka ifrån varandra. det känns så fruktansvärt bra nu igen :) väntar på mor och far som är påväg hem från stugan. simon ska följa med mig ut och bo med mig, surströmmingen, tills på torsdag då mami skjutsar hem oss igen, lagomt till gatufesten!!!!!!!! känns så tungt att behöva jobba igen .. usch, och så slog det mig, vi har ju fått ledigt på fredag, får vi då fika på torsdag, eller får vi inget fika alls? :s va äre då för mening att jobba en vecka, om man inte ens får fika !?!?!?!


hehehe .... hoppas det blir bra väder, så jag kan få visa mitt hjärta mitt lilla paradis här på jorden, mmm


puss

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0