sommar,

visst blir man barnsligt lycklig då det är sådär ashärligt väder ute?

och sedan blir man arg för att man inte orkar åka iväg till en badstrand och får sitta och svettas i solen hela dagen, kära sommarvärme.


eftersom jag har blivit slöare än slöast förskjuter jag allting he-he. i fredags kom iallafalll sofia hit. drog ut och lirade boll med grapparna, riktigt roligt, förstås. sedan tog det väl ungefär en timme att ta oss från mariedalsskolan hem till carro, minst asso. satt där ett tag med henne, anna & bea och kikade på tv men begav oss hemåt vid elva eller så. frälsaren dalle kom och hämtade oss vid halv ett eller så och så körde vi hem sofia till maland, hihi.

och i lördags for jag till simon. drog ner och yrade runt i stan, vart skulle vi äta lirrom!? blev buffé på texas efter många om och men iallafall, och det satt ju inte alls särskilt fel. for hem och dängde ner oss i soffan, såg på matrix reloaded. inte alls lika bra som ettan... och i söndags då man klev utanför dörren blev det en ordentlig chock! jäklar sicken värme, satt ute en stund, tvättade oliver och lite sånt slappt, for ner och handlade lite till ullis. slöade på ett bra tag till men for slutligen hem till mig i stormen .. kikade på code mercury och sedan blev det sängen

och idag vare bara ut i solen fort som satan. men nu äre plugga fysik som står överst på menyn, attans också!

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0