stress

vilken lång dag det har varit .. redan och då är klockan ändå bara 15.20. började tio över åtta imorse, men for upp redan till halv för att käka frukost med carro som hade nationella. därefter matte, lika meningslös som de senaste mattelektionerna och detta tydde sig på det trytande elevantalet.

så detta innebar ca 2,5 h hål innan engelskan. gjorde svenskan visserligen och så, men tiden gick då fan inte vidare fort. gick på engelska, fick tillbaka grammatikprovet, 92/100. tack. fick se nationella lite närmare och konstaterade att det gick riktigt dåligt på läsdelen, konstigt ..

i vilket fall så for jag hem och pluggade lite fysik ute i altan ett tag, men fan känns som jag kan det jag behöver kunna så jag placerade mig här istället. har börjat packa lite smått, känns bra.

men innan det är klart kommer jag yra runt som en toka och bara stressa upp mig. fysikprov, packa, städa, duscha, fixa och dona. det är inte lätt att vara 40+ och aldrig kunna slappna av.


när blev jag så gammal?

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0