vilket helvete

fyfan va jag inte alls vill gå ur skolan. går man ur skolan måste man jobba och det är tamefan värre, ska gå om ett år .. eller två .. kanske


har iallfall jobbat första veckan nu och det är inte bra på något sätt. det luktar illa, man får ont i ryggen, det tar lång tid, det luktar illa, tidiga mornar, relativt lite raster .. inte egneltigen men. och det luktar illa. vi fick fika igår i och för sig, det var väl inte helt fel .. och så får man lön, de två sakerna är positiva. hehe

igår, passade jag på att umgås med de två mest betydelsefulla vännerna jag har, medan min karl fortfarande satt och tröck i matfors. vi surrade somfan, jennie klippte mig, vi sjöng falskt, dansade och fulade oss. sedan somnade sofia då vi såg på scream. kilade ner hit alla tre och sov i mamma och pappas säng, så härligt. åt bulla i sängen imorse och surrade massa innan vi gick upp till jen och åt frukost. därefter for sofia hem och jag hamnade här. ska käka något snart innan hon återanländer hit till mitt hem.


har pysslad med bloggdesignen hela dan, åååååååhgud vilket problem. fyfan vilket onöje, herregyd. men man kan ju inte ge upp ..

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0