abs

röst och röst förresten, det kommer ett ljud ur min mun som rätt vad det är försvinner och som liknar en röst, men inte min röst och det fick jag klart för mig då sofia efter ca 20-25 minuter på telefon la fram att "om man pratar med dig tillräckligt länge så skulle man kunna tro att det är din röst", varav jag förklarade att jag har glömt bort hur jag egentligen låter.


gjorde iallafall det enda rätta idag medan jag fortfarande kände mig på hugget och sanerade mitt rum. städade och bytte sängkläder, ångade tillochmed madrassen för att ta död på såntdär äckel, välbehövligt efter att ha legat i sängen nästan oavbrutet och svettast och frusit om vartannat hela veckan, så nu ska jag till att lägga på nytt så äre perfa sen,

och snart kommer simon en "sväng" och "säger hej". som han la fram det. det slutar väl med att han sover här och åker hem tidigt imorgon. puss

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0