åhgud

jag blev hemma idag också efter att vid matbordet ha bekänt att döden vore den enda gynnsamma utvägen.


herregud, min röst.


fick åtminstone fingrarna ur och fixade praoplats idag, känns viktigt. var väl kanske inte det ultimata valet men nu behöver jag inte må dåligt över det längre, jag är trotsallt nöjd och övertygad om att jag kommer ha en trevlig vecka. mamma och jag parkerade oss i soffan idag och skulle se Elizabeth, the golden age. hann se halva filmen sen gjorde sig min halvdana bränning påmind och inget slut blev det, typiskt. får la göra om det och kanske se klart den imorn då, för någon skola äre ännu tveksamt om det blir. jag menar jag tror inte jag kan gå genom korridorerna med tanke på att det krävs tio minuters vila i fosterställning efter att ha gått upp för trappan.


so long,

xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0