birri

ja, så jag stog i duschen och funderade ut bloggstoff nu igen, sablarns! men så tänkte jag att medan jag ändå känner mig lite piggare så varför inte pränta stoffet då, och frälsa med ännu ett inlägg för dagen.

så jag sitter nu här nyduschad med handduken turbaniserad runt huvudet och det känns otroligt skönt efter att svettlukten förföljt mig större delen av dagen. detta kan jag dock ursäkta med att ha legat och svettats, frusigt samt kallsvettats omvartannat sen i söndagskväll, och pågrundav sprängande huvudvärk och misstänksamhet om att huvudet möjligtvis skulle kunna ramla av från dess fästa pga fruktansvärda smärtor i rygg och nacke, ägnades hela gårdagen åt att ligga i sängen, och en gång i halvtimmen ta en promenad till toaletten. men nu när mitt flottiga hår inte längre kan misstas för nytvättat och balsameras, känner jag mig genast mycket bättre. nya myskläder att krypa ner i en säng med, underbart!


vad gällde bloggstoffet jag funderade ut i duschen, har det nu försvunnit ur minnesdatabasen och jag vet faktiskt inte riktigt vad det var jag hade tänkte skriva om, om det nu var ovanstående eller inte, förblir en gåta.

xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0