give me speed baby!

åkte med marcus in till simon igåreftermiddag och parkerade mig i sängen, skönt! vi surrade ett tag, kikade på lite tv och så men till slut så åkte vi ner på först citygross och sen ica maxi så jag kunde köpa mig en kanelbulle, en chokladmunk och en vaniljbulle/munk. HIHIHI sedan åkte vi hem och fikade, halv elva haha, då vare fikadags hemma hos sundelin. därefter fick jag smisk i need for speed underground, men inte grinade jag för det inte. skrattade somfan, jag sög på det mesta och så, men hämtade igen oftaofta! haha simon blev lite svettig när han bara slog mig på en bana med ca 1 sekund eller något haha! såg på film och mös innan vi gick och la oss vid ett halv två. myspys, vaknade rätt tidigt imorse uh, men låg kvar i sängen till tolv, gjorde ingenting och vid halv två for vi först upp till ulrika och sen ner till birsta. käkade "frukost" på donken vid typ tre.

ahhh och jag skulle spara lite pengar, eftersom jag köpte en väska och örhängen i tisdags, nejmen köpte mig en kofta, en glasfil, en nagelpenna och två par skor, puss .....



xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0