happiness

alla dom som känner mig, vet att jag inte värderar särskilt mycket högre än sommarn. att vinter inte borde få finnas i en ordlista och så vidare. det är en dum ide att börja diskutera det med mig överhuvudtaget för jag blir ofta väldigt arg och sur, tjurig och grinig när det gäller vinter, men även den har sina ljusa dagar. när det är lagomt kallt, snön ligger på träden och glittrar sådär mysigt, då solen står högt på himlen eller natten är stjärnklar. då är vintern acceptabel, men dessvärre inträffar detta MAX 4-5 dagar under "vinterhalvåret", halvår, fattar ni!? nåja, inte riktigt så länge håller väl vintern i sig, tack och lov då.

men visst blir man underbart glad då det är sådär fantastiskt härligt väder ute? man lirrom sitter hemma och småtjurar, men bestämmer sig ändå för att gå ut en sväng, och sedan vill man bara inte gå hem igen, visst är väl det härligt. så jag gjorde väl det då, gick ner på dompan en sväng, och sedan tog jag omvägen ner på strandpromenaden hem, mötte massor med människor och alla bara gick runt och log och myste, haha man blir så glad, och så bra musik i hörlurarna förstås, kan knappt bli mycket bättre. så bra att jag inte ens gick in dirr när jag kom hem utan satt på bordet i lekparken och pratade med lillemma en stund haha, och nu slutade jag här, med laptopen i knät, i fönstret, halvtomhalvt ute på taket, mitt i solen, inte ens kallt, ser visserligen inte sådär överdrivet mycket på skärmen, men det är åtminstone skönt! så härligt att jag tänkte att jag kopplar in camen på denhär datorn istället så ni får se hur bra jag har det, men det verkar inte fungera något vidare, sablarns skitdator det är denhär iallafall. men den duger ju åtminstone till bloggande,



där kom den, i efterskott förstås men hey bättre sent än aldrig!


xoxo

opinions
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-24 @ 15:01:17
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0