how can ?

onsdagar är veckans absolut segaste dag. börjar 8.10 och slutar 14.50, mellan dom två entimmeslektionerna har jag 4 h och 40 min hål, alltså en hel dag av ingenting att göra, värdelöst. sitter nu och är inne på den sista timmen, bara lite mer än 30 min kvar- alldeles ensam. alla andra har historia nu och här är jag, fast det är åtminstone tyst och skönt, till skillnad från då samhällsettor sitter här och trycker helt utan anledning och så naturettorna då, som bara låter >.<, hahah vi satt här jag vic elin och johanna då martin kom och de andra vällde in, och vi satt och gnällde och martin droppade en kommentar att vi var så jävla bittra att klockorna stannade, hahahah och det är ju så sant, så tragiskt (k)


programdag imorn och vi PARAS ihop med TVÅ elever från varje årskurs, AMEN HERREGUD; jag vill inte förstöra en trevlig dag genom att garanterat hamna bland massa pisstråkiga människor. ursäkta, men eftersom jag själv är så jävla rolig och inspirerande så vill jag vara med folk som också är det .............


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0