joru

igår så tog jag och jennie en heldag. jennie kom ner och hämtade mig och simon så blev det hetspromenaden ner till timrå för att ta bussen. simon hoppade av hemma och vi åkte in till stan. gick och käkade på dragonhouse. satt väl i två timmar haha, surrade somfan. sen blev det pepp på stan. hittade ingenting förutom två par örhängen >.<, åkte vidare in på birsta och där köpte jag mig väskan jag varit sugen på. sen bar det av hemåt, gjorde toast hos jennie och promenerade sedan till mig och parkerade oss i soffan och såg på några avsnitt av hjälp haha. sedan gjorde vi fruktsallad och skar grönsaker och gjorde dipp. så vi gottade oss igårkväll men på ett mkt hälsosamt sätt. kändes bra, såg sedan på Juno. rätt mysig film faktiskt, hade trevligt. somnade runt 3-4 nån gång under naked mile. 04,17 ringde dolt nummer och väckte mig, kunde ha varit med lyckat om jag inte hört dirr vilka det var, haha var så sjukt trött.

och så hade vi precis vaknat till strax före tolv då vic ringde och ba; men malin klockan är typ tolv! jaja, man måste få sova ibland, palla träna på morron då :Ö , blev toast till frukost framför tvn och hjälp. passade på att dammsuga rummet och lite så innan jag la mig på spikmattan och läste lite, skönt. åker troligtvis till simon lite senare och myser där ikv.

och ikväll ska de flesta ettor, men också nior och åttor gå på "gymnasiefesten" som är på aveny? obligatorisk legitimation, palla. 90 % av de som går på gymnfester har inte ens åldern inne, roligtroligt. nåja, ha det så roligt ni som ska dit (k)

xoxo

opinions
Postat av: Hehe

"hittade ingenting förutom två par örhängen"

Haha, då hittade du ju någonting? :) Syftar på "Hittade ingenting" delen :D

2008-03-05 @ 18:01:11
Postat av: vic

jag vill också ha en heldag med dig nångång, jag får aldrig komma :(

2008-03-05 @ 23:00:31
URL: http://vcta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0