last day illness

imorgon blir det defintivt skola. inte för att jag vill, eller för att jag känner mig särskilt pigg och frisk, utan för att jag måste. tvång gör att allting känns så mycket jobbigare, rentav ett helvete faktiskt.

men nog är jga piggare ändå, och detta syntes tydligt somfan av att jag inte "drömde" sinnessjuka drömmar inatt. anledningen till att jag snuffar drömde är att två nätter i rad har jag "drömt" fast jag har varit halvt om halvt vaken. i söndagsnatt gällde det medeltiden, troligtvis pga svenskaboken jag läser, Arn, vägen till jerusalem. så fort jag stängde ögonen och skulle försöka sova så lirrom lyftes ett medeltida svärt, halvtomhalvt inlindat i typ typ, och högg lirrom, inte mig eller någon annan men det var sjukt, går inte att förklara.

i måndagsnatt däremot, då gällde det draperade klänningar i otroligt många lager. uppgiften var att ta bort olika lager, de som fyllde minst funktion och gjorde klänningarna tunga och jobbiga att röra sig i. detta sysslade jag med mellan typ 01.00 och 05.30, mycket roande. feber är kul

slutligen ska jag ta upp något som måste vara så otroligt spännande att läsa om, alltså mitt hår. jag tappar hår i så stora mängder att jag förväntar mig att bli skallig inom en snar framtid PEPPAR PEPPAR ! jag menar, tänk om det blir så tunt i längderna att jag måste klippa av mig det? för man vill ju inte se ut som man har satt i nåt billigt löshår men ändå inte hade råd att sätta i så pass mycket att det ändå ser relativt naturligt ut. so long my long hair, vi ses igen på andra sidan <3

xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0