look what they've done

ja det var ju ett bra jävla tag sedan jag bloggade. ärligt talat kommer jag inte ihåg vad jag skrev om eller varför, jag kommer inte ihåg när det var och vad som har hänt sedan dess. så intresserad är jag av att blogga :D neymen, visst kan det väl vara jätteroligt .. ibland, men oftast äre bara jobbigt. även fast jag då kan komma på mig själv med att formulera bloggstoff, då jag typ sminkar mig, äter, är ute och går, sitter på en svinviktg lektion och sånt, men får lirrom aldrig fingrarna ur att skriva ner skiten.

slut på lovet iallafall, har väl ändå haft det bra. inte fått särskilt många knop gjorda men inte gråter jag för det. plus detta lov var ändå att jag inte tränade någonting, åt väldigt mycket onyttigt, trots detta kom ut och rörde på mig, handlade upp alla mina pengar, fick vara väldigt mycket med simon osvosvosv. minus var väl ändå att det blåste mycket, snöade äckligt mycket och att jag handlade upp mina pengar, puss.

från torsdag till söndag var iallafall simon här, härligthärligt. kan det ha varit på fredag kanske då jennie kom ner och vi såg förs på Hjälp och sedan på No country for old men, rätt bra film ändå, lite seg kanske. sen på lördag blev det naturligtvis melodifestivalen och på söndag efter att vi promenerat ner på ica och handlat lite småsaker, promenerat hem igen och snott ihop en bärpaj, så bjöd jag hit jennie och carro och så spelade vi spel, haha mycket roligt.

därefter blev jag sjuk.


xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0