oh, it's possible to hear me again!

woooooa jag har röst idag! två dagar i rad har jag lirrom fått ta i somfan för att höras, vilket har resulterat i att jag inte har sagt särskilt mycket alls. men idag har jag inte riktigt lika ont i halsen, och det känns ju viktigt speciellt nu när jag kan prata lite igen,

har inte träffat simon sen förra söndagen och det börjar kännas nu.


satt och kikade på melodifestivalen igår, ingen större skräll att Charlotte Perelli vann och det kunde ju ha varit värre, fyllde kvällen med en del skratt då jag och jennie via sms dissade alla deltagarna, men värst var nog när cancerchrister klev ut på scenen, när han öppnade munnen och började hylla europe så gav han oss andra dödslängtan, på väg mot asyl bort från europa.



xoxo

opinions
Postat av: Sanna

Ha en bra dag.

2008-03-16 @ 12:19:25
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0