puss

klädde på mig för att gå och möta simon idag. när jag kommit halvvägs ner mot timrå ringer telefonen. en osäker röst på andra sidan frågar vad jag gör. jaha, nu har han missat bussen. OCH MYCKET RIKTIGT, så klämmer pojken ur sig att; du kan väl gå hem igen ..... AMENVAFAN !? gick till mormor och morfar iallafall och satt där och löste sodoku(?) och mös på innan jag slutligen mötte upp en förvirrad pojke på torget. gick på ica och handlade lite, för simon skulle inte köpa för så mycket. 41 kr, sist var det 52 ....................................... aja. *raderar*

och så seeeeeeeeeeeeeen gick vi hem och parkerade oss framför tvn, och sen gav jag simon stryk. nu ska vi hitta på något, och imorn då blire stan och massa mys med jennie. härligt


xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0