shit happens,

dagen började bra. klockan ringde första gången runt åtta, för simon skulle upp. Vi låg och mös ett tag och så for han iväg runt nio och jag återgick till att sova som en gris. Klev upp klockan tolv och gick och duschade, gjorde mig klar och så. Runt ett ringde jag till morfar för att få skjuts upp till skolan lite tidigare så att jag kunde renskriva fysikuppgiften som skulle vara inne för säkerligen ett par veckor sedan, men så SVARAR HAN INTE !? Dom är pensionärer, vadfan gör dom på dagarna !? ringde flera gånger innan jag gav upp och GICK upp på skolan. Och trots att det är MITTEN PÅ MARS, och det är plusgrader ute så kommer det en jävla massa bögsnö, vilket resulterar i att det är bara en jävla massa blötsnö och vatten ute, kul liv. blev dyngsur om fötterna innan jag ÄNTLIGEN kom fram till skolan, buä.

Sitter på lektion nu och har precis skrivit klar fysiken och 45 minuter av lektionen har gått, tack och lov surrar han bara idag och jag har inte hört särskilt mycket alls, ops. Ska iallafall ta och berätta att han grillar korv just nu med hjälp av nå jäkla grejer, inte en grill alltså, utan typ spikar? och kablar och grejer, Elin fick nyss en korv med bröd och tillbehör hahahahah, allvarligt, bra att han göder mina klasskamrater iallafall ;>

Jag har fortfarande en viktig sak att tillkännage, men det får nog vänta till ikväll eller så.


xoxo

opinions
Postat av: Modin

Ahaaa ! Så det var det här du satt och skrev på lektionen! ;P haha, det var ju god korv iaf :P

2008-03-22 @ 14:53:08
URL: http://bouya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0