this is my thing,

söndagkväll och jag bara njuter. nästan, bortsett från det faktum att jag håller på att få munsår (=&#%"¤!?) som att det inte vore nog för all framtid. nåja, nu bortser vi denna komplikation i mitt annars relativt simpla liv och fokuserar på nutiden. har nyss sett klart en film som gick på trean, view from the top (?), ganska bra faktiskt hah. nu ska jag bara sitta här och vara en tjockis med mitt stora colaglas innan det blir sängen för att sova tungt och läääänge eftersom vi har lov imorgon, så äääääckligt skönt!

har tillbringat hela helgen tillsammans med min trolovade och dennes fader i matfors. hade riktigt mysigt faktiskt, gjorde definitivt inte särskilt mycket, men ibland är det också skönt. tog oss ju åtminstone en promenad på lördagkväll, i snöstormen. fantastiskt skönt! speciellt den delen med att det blev pölar där man gick när man kom hem igen, puss.

har inte särskilt mycket alls planerat inför lovet, bara en jäkla massa vila hah! simon kommer imorn, eftersom det var så länge sen vi sågs och sover troligtvis här. och på tisdag så ska jag och jennie in till stan redan på förmiddagen, käka lunch och kika lite. sedan blir det hem och göra gotta (asso faktiskt nyttiga saker) och bara mysa på framför tvn, typ film och sånt. ska bli skönt. hämta igen lite borttappad tid hihi.


nåja, tillbaka till att vara tjock och göra onyttiga saker (L)

xoxo

opinions
Postat av: Lia Florenz

Godnatt, och sov så gott när du väl ska sova :}

2008-03-02 @ 23:00:18
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0