ah

när jag klev på bussen här nedanför mig på onsdagsmorgonen, slet jag fram mitt av skolan lånade busskort, och förklarade lite lätt att jag skulle till birsta, och chauffören frågade hur gammal jag var. panik

; eeh .. sexton


wooooooooot!?



vad jag egentligen hade för avsikt att ventilera är VART FAN HÅLLER VICTORIA HUS!? sist jag pratade med henne var i tisdags, och det känns redan som en hel evighet sedan. det är såhär *viSaR med hÄndeRna* jobbigt att inte träffa henne så gott som varje dag och ventilera allting, ta in och släppa ut. fan också, vic, DU ÄR SOM EN DROG *gAlnA öGoN*. och vem fan tror du att du är som tar "vila med bloggen", störtlöjligt.

nu får ni inte misstolka och tro att jag har försökt ringa henne eller så,

  

den du

opinions
Postat av: drogen

ett hjärta större än någon annans

2008-05-08 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0