drying up

har haft och har nog fortfarande fullkomligt bloggtorka. har inte haft lust att uppdaterat, och då jag har haft det har det inte fungerat, servrarna måste vara i dåligt skick, osm satan. menmen, ska bara berätta att idag var en otroligt lång, trist, tröttsam och seg dag. hade nationella i eng b imorse, lyssna & läsa. skitpisstråkigt, fyfan, gick säkert inte nå bra heller, kändes inte så jävla lyckat,

sedan vare vila och matte, skönt nu får man gå hem. men i helvete heller, en timme engelska och en timme svenska kvar, trodde jag skulle avlida, men ännu andas jag. pluggade stjärten av mig på engelskan, grammatikprov om två veckor på hela grammatikboken fysatan. sedan gjorde jag, martin & berg det som inte gick att göra på svenskan och slutligen var det äääääntligen dags att gå hem. och det blåste, jätteroligt, verkligen




det känns jobbigt nu igen, så jäkla jobbigt

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0