du,

visst har du alltid varit lite speciell, konstig.
men det här, det är bissart!


hade en fruktansvärt slitsam dag idag, fyfan! bytte mat & vatten somvanligt imorse, och sedan städade jag hamsterburarna, typ 11 st. nu är det officiellt, jag är livrädd för de små monstren. efter den tredje buren skakade mina knän och jag hade handsvett. såhär i efterhand kan jag aldrig förstå hur föräldrar kan tillåta sina barn att inhandla sådana mordiska varelser, huga! själv har jag haft två av dem, blivit biten en miljon gånger och aldrig varit lyckligare. jag hatar hamstrar

sedan började slitet, kom in två ordrar fullpackade med hund- & kattmat, samt kattsand, FYYYYYYYFAN. efter att ha staplat domdär kattsandslådorna på åtminstone 20kg och slängt säkert samanlagt 300kg hund-&kattmat på varann, och staplat i hyllor osv. då var man måttligt slut,

men hårt arbete är skönt, man känner att man åtminstone är till någon nytta, tiden går fort och man kan sova gott på kvällen. bäst är det dock när man får komma hem, och tänkta tillbaka på allt slit. fick sluta lite tidigare eftersom jag glömde bort att ta lunch så jag promenerade med mina värkande fötter bort på birsta, hittade inget, men fick ett samtal från min gode vän victoria, puss.

tog bussen hem och började slita vidare med nästa tunga arbete, nämligen matte c-repetioner inför nationella nästa vecka. har gått igenom ungefär halva kapitel 1, och det går förvånansvärt bra, trots att det var flera månader och ett antal lediga veckor sedan vi jobbade med det, hoppas det flyter på nu

jaha, och så skickar jennie nån youtubevideo, måste kika

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0