fear

har varit en skön helg, lirat massa tvspel, pratat och haft det bra. ätit gott och så, jag är nöjd.
och idag gjorde jag ett 4timmar långt nationellt prov i matte c .......... not, skiten blev inställd för tredje gången. börjar bli riktigt tröttsamt nu, vill ju för allt i världen bara få det gjort någon gång! så kan jag tillbringa de kvarvarande mattetimmarna med hejdlöst lekande, woho!

var och hämtade oliver idag, lite roligt ändå. men till det jag bara måste få ur mig. var ut med niten förut, tog svängen runt tjärn och så. fick syn på lite folk och det slog mig då jag började öka farten, jag är tamefan rädd för utlänningar/invandrare. inte de riktigt mörka, utan de lite gråaktiga ... typ irakier, eller kosovoalbaner eller något. jag vill dock poängtera att det inte har något att göra med att jag tror att dom är terrorister eller på något sätt begår fler brott än någon annan, utan enbart för att jag tycker de Ser läskiga ut. det är något med deras utseende, som får mig att öka något på stegen och se mig om igen och igen, ganska pinsamt egentligen.

annars så har jag ingen skola imorgon heller, teater nu 'igen', var ju trotsallt dans i fredags. men det blir skönt, blir la en sväng på stan efteråt, hade tänkt prova några klänningar jag är lite sugen på! yummie

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0