he loves me

klev upp jättetidigt imorse för att hinna med bussen till stan. slutade med att jag fick ringa morfar i sista minuten och be honom skjutsa mig till busshållplatsen för att jag skulle hinna med den senaste bussen jag kunde ta för att hinna i tid .. anyway så var vi på dansuppvisning. efteråt så sprang jag bort till jennie och hälsade på i salongen, myspys. drog en sväng på stan mmmmmmmmmm, köpte ne klänning, ett par shorts och två linnen .. typ en topp och ett linne, såja.

och seeeeeeedan tog jag 88an hem till sIMON och spelade tvspel muaha ..... men så kom plötsligt mamma ulrika in och var suuuuugen på KINAMAT. så det blev ming palace, YUMMIE.

nu sitter vi här och diskuterar bajs, moget och så


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0