it is what it is

igår, hade vi inga lektioner utan for på teater i stan istället. den var ju inte alls något vidare så i pausen drog vi på stan. vandra runt med victoria och provade massa kläder, men handlade inget. förrän jag hittade min dröm på zara så den fick följa med hem, samt en tröja på lindexrea. och lite småsaker då. var riktigt trevligt faktiskt, mötte upp jennie också. drog ut och sprang igårkväll, helt slut i benen idag efter lite intervaller och sånt, huga

och idag hade vi nationella i matte c, äntligen! laddade upp med frukost på skolan imorse och sedan satte det igång, tio över åtta. strax efter elva var jag färdig, på alla sätt och vis. det gick väl ganska bra, hoppas jag. så otroligt skönt att äntligen ha det gjort, efter att ha blivit flyttat tre gånger. äntligen, äntligen, äntligen


nu ska jag återgå till att vältra mig i godis, vindruvor, dricka&vatten samt how i met your mother. som belöning för att jag har gjort ett stort, långt och jobbigt prov idag. sånt händer!



blir nog en sväng på etic ikväll, hoppas jag.




opinions
Postat av: Lina

haha..så skönt att ha gjort klart matten!

2008-05-22 @ 20:17:57
URL: http://liinha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0