it's friday, im in love

igår alltså,

jaaaaaaa men drog ut och spelade brännboll uppe på älvvallen med typ emil, alex, eddoya, nå kompisar till alex och pontus samt lidde, mycket roande. emil fick träningsvärk som inte går att beskriva i bloggen, verkar knepigt. i vart fall så var det sjukligt varmt och så, och trots att alex tog vilopaus efter 10 minuter och resten av matchen så tror jag dessvärre att hans lag vann, attans.

vilket som så for vi hem runt nio eller så, och emil och alex kom hit och kikade på film. men ungefär 20 minuter senare bestämde dom sig för att åka på max och handla mat, sagt och gjort förstås. var väl tillbaka efter lite drygt en halvtimme, yuuuuummie!! satt inte alls fel med max runt halv elva igårkväll, middag då ..

satt och surrade och höll på, garva som satan, massa sjuka berättelser, tills min älskade kom runt ett eller så, yums. (correction, ca 2-3 minuter över) kikade på lite tv, tills vi gick och la oss. låg väl och pratade och så, men då jag nästan somnat vid halv tre, ringer hemtelefonen (!?) wooooooot, vem fan vill något då .. usch så creapy, var tvungen att dra med mig s ner så jag kunde kolla i telefonkatalogen, men icke. nummret finns ingenstans, fyfan.

iallfall, dagens redogörelse kommer imorgon, anar ni ett mönster?


HIHIHIHI

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0