placement

tog en cykeltur igårkväll, ner till fagervik, via tallnäs, genom tunneln till eon och sedan hem till jennie, dit simon kom och gjorde oss sällskap för lite fruktsallad. sedan gick vi hem och duschade och sov, sjukt trött imorse. och när vi skulle iväg imorse kikade jag bort mot sofias dörr, och fyfan vad jag saknar allt det där!

iallfall så har vi praktik denna vecka och idag var första dagen. kom dit lite tidigare än jag var väntad, så jag satt utanför i solen en stund, men även fast klockan bara var strax efter nio blev det stekhett. gick in och presenterade mig och så. är på djurkompaniet där i birsta, nere vid ica maxi och skopunkten. det är en annan praktikant där också, som är inne på sin tredje vecka (av sex),  som är lika gammal som mig, men också har hoppat upp en klass. men hon är inte lika cool som mig dock.

efter att ha bytt mat & vatten åt hamstrarna och sånt och fyllt på lite på hyllorna och sådant, tog jag på mig att sopa hela butiken, med inställningen att "någon måste ju göra skitjobbet". om det är något jag har lärt mig idag så är det att sopa är ett slavgöra och att man kan inte tänka att "någon måste göra skitjobbet" utan man måste tänka att "vemsomhelst utom jag måste göra skitjobbet". jag har nästintill blåsor i händerna! det tog väl runt två timmar eller så.

annars har jag märkt varor, svinrolgt haha!, packat upp lite och sånt, fixat på hyllorna osvosv. tiden gick rätt fort och strax efter tre började jag traska mot simon. fyfan va mina fötter gjorde ont! hugahuga, blir tidig kväll ikväll så att jag inte är så trött imorn,

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0