slow

jo, jag vet.


åh vad jag älskar helg! grillade i fredags med lonleygirl, jen & carro. blev riktigt lyckad mat faktiskt, relativt sent men hey, bättre det än aldrig. tanken var singstar och annat härj, men så blev inte fallet. då tänkte vi om, yeah guitarhero. yeah right. slutade med film och tre stycken sovande flickor i soffan. jag var inte en av dem, as usual.


och igår försov jag mig och vaknade kvart i nio då bea ringde för att säga att dom var påväg. tio minuter senare står jag iförd vinterjacka i det 20-gradiga vädret och inväntar skjuts. for upp på bodaborg med brudarna ur laget. hade så sjukligt roligt. gick med bea ullis & sylten, och totalpissade på de andra. oväntat ........... HEHE

har nyss varit och käkat på olearys, som en morsdagsmiddag kanske. riktigt mums, och nu blir det snabbt ut med boyfriend och mysa på i solen och värmen!

xoxo

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0