then live the rest of our lives

nu börjar det bli löjligt!


imorgon, fredag, är det sista praktikdagen, sista dagen med gänget! känns förjävligt faktiskt, bara att behöva komma tillbaka till skolan, till plugg och läsämnen, till folk osv, fyfan. har haft en jävla lycklig tid ha-ha, asbra, störtsköna människor, dagar som har gått fort som satan och allt annat än att sitta ner och bara läsa och skriva, och fan, nationella nästa fredag.

nej, ska inte alls bli roligt. satan, ja! det har varit jobbiga dagar på "jobbet", mycket slit och så, men attans så mycket skönare och roligare än allt vad skolan ger. känns som jag varit där förevigt, och som att jag ska stanna för evigt. har jagat döda fiskar nu haha! , flyttat fiskar och sånt, och idag fick vi hem såååååååå söta kaniner, puttinutt. och packat upp ordrar somfan, märkt varor, och det är väl kanske det roligaste som finns HIH, för att inte vara lättroad alltså ...

igår efter, kom simon och hämtade mig så vi for hem till honom. låg och surra i sängen en stund innan vi käkade. och sedan tog vi vara på det lilla solsken som var igår och cyklade bort till busbacken, låg där i gräset en stund och mös, riktigt härligt faktiskt. kom hem precis i rättan tid då solen gick i moln och det började blåsa kallt igen.

och så idag fick jag fel på bussen som var sååå sen. iallafall kom simon och mötte upp mig och jag bjöd honom på lunch på max, vi har ju faktiskt varit "i lag", som de äldre brukar uttrycka det, i elva månader just idag. for ner på birsta och inhandlade lite godis innan han skjutsade tillbaka mig. vid tre hämtade han åter upp mig och vi for till s, låg och slappa ett tag innan mami och papi hämtade upp mig, och så nu är jag här jupp.

jag förstår att mitt liv är intressant! , fyfan

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0