these days

jag är fullkomligt utpumpad, känner mig tyngre än vad jag är och är oerhört less på godis, kakor, bulla tårta osv.


var ut i onsdags med sofia i huvudsak. käkade middag på ming palace med en hel hög läckerbitar. victorias födelsedag och så trevligt hade vi det. var mycket, mycket lyckat. sedan kilade jag & s hem till henne och tog det lugnt en stund. därefter började vårat vandrande. då klockan var runt tolv kommenterade sofia att vi var tillbaka på ruta ett. fyfan va meningslöst. men trots detta så hade vi relativt trevligt och så, träffade en del roligt folk och  så ändå. vid halv ett eller så började jag den långa, ensamma vandringen från stan hem till simon i bosvedjan. en bit på vägen kom lyckligtvis per och plockade upp mig. körde mig till andreas i bydalen, men där sket jag i att gå in .. så jag började vandra igen, fyfan. mötte slutligen upp simon i hysteri .. var väl hemma vid halv tre eller nåt. det var iallafall 10,5 grader varmt ute. helt otroligt!


efter några få timmars sömn klev vi upp och gjorde oss iordning. runt två bar det av uppåt norrland och rossön. kom hem vid tre idag. har haft otroligt mysigt och så, skönt att komma iväg och andas lite annan luft.


*sMs-pauzzzzzzze*


har mest bara ätit, och det mest underliga är att jag väger exakt lika mycket nu som innan helgen, det är fan inte möjligt, men det är ju jäkla positivt! pöss på det. har cyklat runt en del också, kikat då simons mamma, mormor, morbror osvosv har bakat bröd och sånt, sovit, spelat kort, lagt patiense(?), ätit, kikat på barnprogram, ätit osvosovosv. på tre dagar (räknar inte med idag då vi for vid tolv) har jag bland annat ätit tårta två gånger, hur fan tror ni jag mår!?



jag är sockerbakfull.


opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0