wild one!

trots fotvärk och trytande inställning drog jag på mig löpardojorna och drog ut i krig.

och tidvis var hjärtinfarkten inte långt ifrån. sprang genom skogen bort till eon, gångvägen till industriområdet och över industriområdet och hem, var väl ute 30-40 min iallafall, fast givetvis gick jag en del också, jag är ju döende nu för tiden. trots att skogshärjandet inte är någon höjdare för mina sviktande fotleder och knän så gick det förvånansvärt bra, men ska väl inte sticka under stolen med att jag höll på att snubbla ett antal gånger.

så nu sitter jag här med en kopp te och har nyss utövat lite pilates och avancerad streching, ska snart hoppa in i duschen en snabbis och sedan blir det senaste avsnittet av grey's, mums. därefter blir det äntligen sängen, spikmatta och "en sorts kärlek"


c yaaaaaaaaaaaaa!

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0