behind

you think you're loving but I want to be free.


jag vill inte behöva be dig om att backa, men jag måste för jag kvävs snart
och du märker ingenting, du bara kör ditt race och tror att jag är med på noterna
men det är jag inte riktigt. jag sitter det hörn där du kört in mig med dina frågor
och ditt sätt att vara så nära, men inte på ett bra sätt. jag behöver utrymme !!




but i do love you.

opinions
Postat av: Anonym

Du vet att jag och flera av dina kompisar finns för dig

2008-11-12 @ 01:47:55
Postat av: malls

och då frågan, vem är "jag" och vilka kompisar syftar denna "jag" på? :)

2008-11-12 @ 16:39:23
Postat av: Anonym

de vet du om du tänker efter, dom liknar små hamstrar om jag ska va ärlig

2008-11-12 @ 17:08:14
Postat av: grynet

hahhahahha whats happening :o hamstrar vilka menar dom då? ^o) haha



ta ingen skit !

2008-11-12 @ 18:12:21
Postat av: m

nah inte intresserad.



men då är frågan, om "jag" finns här för mig, varför säger då "jag" en sån sjukt dålig sak om mina kompisar som också finns där för mig?



and now im confused

2008-11-12 @ 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0