blodplätt

tänkte ge er ett utdrag i hur ett samtal mellan mig och sofia kan låta. det vill säga, om man nu får tag på henne.

hon;  sofia
jag;  hej
hon;  ...
jag;   ...
vi;     ...
jag; vad gör du?
hon; bra!

det är visar på ett ömsesidigt deltagande i samtalet.

lite senare;

jag;  vad vill du ha när du fyller år?
hon;  jag vet inte, okej?
jag;  vad ska vi göra?
hon;  jag vet inte, okej?
jag;  ska vi göra något?
hon;  jag vet inte, okej?

jag;  ska jennie vara med på fredag?
hon;  jag vet inte, okej?

...

jag;  vad sa jag?
hon;  men jag vet inte, okej!?

opinions
Postat av: Åsa

Blodplätt? Ja, jag ser tydligt ett sammanhang mellan rubriken och innehållet :'D

2008-11-27 @ 22:23:12
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: simon

trevligt samtal

2008-11-27 @ 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0