fantasi

det är dåligt med motivation nu. driver bara runt på skolan under skoldagarna och klagar på att allt är så jobbigt. som den här veckan, svenskan ska väl göras klar, fysikprov imorn, religionsinlämning på torsag och biologiprov på fredag. och fysiken är ju lagomt tung. och istället för att plugga sitter jag här, varför?

jo för att motivationen tryter och det är ju så förbannat ointressant, vilket jag påpekade för torgny idag. tror han faller lite för min brutala charm ändå, men vem klandrar honom, jag är ju fantastisk.


så har vi nog bestämt oss för resa nu, bokar förhoppningsvis nu i veckan eller till helgen, kommer säkert bli bra. en del pengar som säger farväl, men det blir garanterat värt det!

opinions

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0