fiskar kan inte flyga

it seems like ladies just can not stay away from guys named simon.

jag känner alldeles för många av dem, och som om det inte vore nog att min egen man heter simon, så har ni sofia gått iväg och skaffat sig en karl vid namn simon. jösses, var är världen påväg?


iallafall så har det nu passerat 4 veckor av 7 veckors diet. det innebär att det är 3 veckor kvar, och därmed 3 veckor kvar till jullov. jag har nog aldrig längtat så fruktansvärt till jullovet, någonsin, som nu. tänkte iallafall ta mig i kragen ordentligt de här sista veckorna, eftersom jag varit lite av en slarver. idag tog jag i ordentligt på fusklistan och svalde min tungpiercing.


sedan fick jag en kommentar från åsa häromdagen, där jag anar en del ironi. själv skulle jag nog vända på det hon skrev och poängtera att hon tycker att sambandet mellan min rubrik och det faktiska inlägget var lite diffust.

men nu ska jag säga er, att åsa, hon är lite diffus i mina ögon. som när det kommer till trippelbollen. jag har rekryterat en stor del av hennes "föregående lag", och försökte också rekrytera henne. åsa själv hade dock lite svårt att gå över to the dark side, vilket då är mitt lag, och menade att hon inte ville svika det lag hon "tillhör"

laget i sig existerar inte.


opinions
Postat av: Åsa

Haha ojoj vilka personliga påhopp :O Men jag ser ju faktiskt också jag det realistiska i resonemanget. Låt oss säga såhär. Jag är med, om ni fortfarande önskar min närvaro :)

2008-11-30 @ 22:45:21
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: victor

Hej,100 000 människor dör varje dag av åldrandet.Kolla in min blogg där jag skriver om livsförlängning och samhällets åldrandeproblem samt hur vi ska besegra åldrandet så att man kan leva så länge som man vill.

2008-11-30 @ 23:00:15
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-11-30 @ 23:06:06
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0