imorse

drog jag en fantastisk vurpa på gympan då vi spelade hockey. jag tror jag tog i så inihelvete när jag skulle skjuta att jag följde med klubban i eftersvingen och därmed slog en volt. i fallet slungade jag runt med klubban så häftigt att jag höll på att sopa till lina i ansiktet, men som tur var slängde hon sig och vi båda skrek som om det gällde livet. allt gick så fort, och plötsligt var det över. åh gud va vi skratta

annars har jag slöat, for in på birsta med eila och johalia en sväng, vic kom också. sedan fick jag sitta och vänta på bussen och vic vänta på att mamsen skulle sluta, bra med drygt. kom hem, käka och läste biologi .. sedan cyklade jag upp på ladan och gick på hockeyn med eila. vinst till oss med 4-3 efter en halvsvettig match. stod med eddie & joel så det var la trevligt.

opinions
Postat av: Anonym

hockeyproffset



/simon

2008-11-28 @ 20:33:17
Postat av: Anonym

de är tur att jag har så snabba reflexer, annars hade du gjort mig tandlös & blåfärgad. Även ett plus för att vi är sååå bra på att skrika.

//Kram Lina

2008-11-29 @ 23:00:34
URL: http://liinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0