sleepy ..

klockan är 01:17 och ni intresserade funderar kanske vad jag gör uppe nu. och det ska jag fan berätta också.

jag ska skjuta min elakhet åt sidan och blotta mitt liv. åtminstone det inom fyra väggar på timrå gymnasium.

under de senaste veckorna har vi hållt på med en fullkomligt oförståelig och omöjlig uppgift på fysiken. det har varit idiotiskt och jobbigt. vi skulle haft inlämning innan lovet, men detta var helt omöjligt för någon grupp att klara av. johanna, elin & jag löste ut något hyfsat (men ej rätt) svar på fredagen innan vi gick på lov. var anton var verkar ingen veta.

iallafall så har vi inlämning imorn, och det har varit ett rent helvete att skriva rapporten. tröttsamt, svårt, tråkigt u get it. började i måndags, satt igår samt idag, mellan 17,30 fram tills ungefär 22.18. Här stänger jag ner mitt arbete. satt på skolan och gjorde lite idag också innan, men efter 17,30 fick jag kanske 70% av arbetet gjort. När jag stängde ner det, försvann det.

så there you go, bara att börja om igen. vi ses lagomt till fysiken imorn för någon gympa hinner jag inte med ..

opinions
Postat av: Anonym

lider me dig

2008-11-06 @ 18:12:20
Postat av: Anonym

fett jobbigt för dig liksom

2008-11-06 @ 22:31:34
Postat av: grynet

värst vilken medlidelse du har fått då :o börjar bli lite tröttsamma inlägg nu malin.

men kom ihåg ta ingen skit!

2008-11-07 @ 09:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0